I'm back.

Kommer tillbaka till bloggen. Men ska väl gå igenom va jag har gjort under tiden; varit i Rättvik på marknad  bilutställning (gick dock tillbaka till bilen och sov i tre timmar) Hittade snygga kuddar och självklart fick jag massa bilder på jänkare. Nu i helgen blev det Ullared, Kungsbacka och Gbg. Hotell, bilåkning och shopping! Riktigt nice helg. Åkte ungefär 115 mil på lite mer än 3 dagar och brände säkert upp till 8000 kronor.
Skolan började idag = sommarlovet är slut. Så jävla tragiskt :( Men ny skola vet ni, kanske blir lite bättre då! Blev en liten långpromenad när vi hade slutat, pallade inte kolla busstider så jag gick hem, i regn dessutom! Grattis, för regn är det värsta jag vet. Men när jag kom hem blev jag glad för då hade min nya t-shirt från Kan Dee kommit. Hon är ju riktigt duktig på att måla asså! Gilla-knappen till hennes t-shirts!


Kommentarer
Postat av: yasmine

Beautiful blogger award priset har du vunnit!

Kolla gärna in! :)

2010-08-20 @ 14:15:39
URL: http://endastyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0