Upptagna dagar

Ska försöka fixa bättre uppdatering! Men haft ganska fullt upp senaste dagarna.

Torsdag; Drog till stan med cariN, sen hem till henne och rökte vattenpipa och chillade. Drog även ner och tänkte bada men det va sjukt kallt! Somnade runt 4 på morgonen ungefär.

Fredag; Vaknade klockan 9 och gick hem, eftersom hon skulle jobba på gelleråsen. Gjorde ingentning mer den dagen.

Lördag; Åkte upp till mamma och lämnade min bror där som ska va där i 2 veckor till. Åt en sjukt god nachos-tallrik på pizzerian i Sysslebäck! Kom hem vid 11 på kvällen ungefär, Yasmine kom hit vid 12 och sov över.

Söndag; Vi vaknade runt halv 1, och sen åke vi till hennes mormor. Kom hem vid 7 ungefär? Åkte till cariN och rökte vattenpipa och snackade.

Idag; Vaknade ganska tidigt. Följde med pappa till frisören och sen drog jag till apoteket och hämtade ut mina minipiller. Nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0