Dags för egen bil snart?

Vaknade för en stund sen. Har sovit ut riktigt mycket inatt! 12 timmar! Väldigt underbart. Förkyld har jag blivit också, typiskt? Har ju så sämst immunförsvar också. Blev ingen uppdatering igår, va inte hemma på hela dan, och pallade inte slå på datorn i bilen. Det blir lagg med internet då vet ni. Åkte iallafall upp till Nordvärmland och va en stund hos mamma bland annat. Och vet ni va? :D Pappa och jag kollade på en bil, till mig! Wonderful att snart få egen bil! Innan jag blir 16 så sa han att jag kunde få börja i folkrace om jag ville, najs, MEN hur ska jag våga sätta mig bakom ratten och köra? Även om jag är bra på bilar i allmänhet, så ska jag va ärlig; jag glömmer alltid vilken pedal som är bromsen och vilken som är gasen. Hur kan man ens blanda ihop det? Vilket korkhuve jag är ibland va :D Men iallafall, den bilen vi tänkte köpa blev inte köpt igår. Han som hade den va tvungen att tänka på saken, sen får vi väl se hur det blir. Rätt coolt ändå att få se mig sitta bakom ratten och köra ellerhur? King of the road! ;)
Tog även lite kort på en av pappas bilar, som jag ska ha till mitt bildprojekt i skolan. Bilderna blev väldigt bra!


En av dom, snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0