Första doppet avklarat!

Jag, Yasmine, Madde och Johanna drog ner till stranden och tog första doppet, och så kallt va det faktiskt inte om jag ska vara ärlig! Men vädret kunde ha varit bättre, det började åska tyvärr. Och oturligt nog råkade Madde få med sig mig mobil hem när vi skulle därifrån. Får tillbaks den imorrn i skolan, men hur ska jag klara mig utan den tills imorrn liksom? Känns väldigt tomt utan den kan jag säga!
Men nu ska jag snart säga gonatt. Tycker det är lite mysigt att sova samtidigt som man hör regnet utanför, så jag hoppas att det regnar mycket inatt! Dock inte imorrn för den här veckan får jag ingen skjuts till skolan. Men nästa vecka ska min moppe in på servning och sen kan jag köra med den igen! Jag längtar. Men whatever. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0