Min hjärna är slut

Dålig uppdatering jag vet, men igår var jag knappt inne på datorn alls. Pluggade riktigt mycket igår och idag också, ganska ovanligt för att vara jag, brukar inte plugga så mycket som jag har gjort till det här provet. Andra världskriget, som jag ska göra imorrn. Hoppas på mvg såklart! Men anyway, annars har det inte hänt mycket mer. Imorrn ska jag och Nella åka och sola solarium! Har ju ett solarium hemma, men det har jag inte solat i på 3 år, och varför vet jag inte. Kanske är bättre i såna där allmäna solarium eller va man ska säga. Ska bli very exciting! Ännu mer exciting är att jag ska plugga lite till nu och innan jag somnar ska jag kolla på en film om Midway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0