Plugga stenhårt!

Dålig uppdatering, jag vet, men den här veckan händer inget spännande i mitt liv. Förutom att jag och Nella satt i bildsalen i skolan i 3 timmar med keramiklera och försökte göra skålar. Och det roligaste var att vår lärare glöme bort oss så vi satt där efter att alla hade slutat.
Jag har typ 6 prov att göra den här veckan + religionsuppstats! Haha jobbigt värre va? Så går det när man varit i skolan för lite, skäms på mig! :( Så det blir att plugga stenhårt ikväll, just nu pluggar jag till musikprovet, och det innebär att lyssna på rågammal musik. Kul? Ne...
Men nu känner jag att jag börjar bli på riktigt dåligt humör, därför att klockan är mycket och jag har inte börjat plugga än, min kamera cpar och mitt hår är åt helvete. Därför ska jag nu börja plugga och bloggar mer imorrn.


Fastnar inte på bild idag, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0