Sova + Hiss&diss

Ska snart lägga mig. Somnade halv 2 igår natt, inte okej! Höll på att somna i skolan, och vill inte riskera samma sak imorrn. Men först kommer en hiss&diss lista!

Hiss:

Läppstift: Jag är som Maria Montazami, beroende. Ingenstans utan mitt rosa läppstift!

Sommar: Sommaren är påväg och det känns totalt underbart <3

Lösnaglar: Bra för de som vill ha snygga naglar men inte kan sluta bita på dom som jag. 

Pengar: Vem älskar inte pengar?

Fester: Yes, det är überkul att festa!

Diss:

Spindlar: Jag HATAR spindlar. Hittar dom titt som tätt i källaren och i mitt rum, och det känns som jag får en hjärtattack när jag ser dom.

Tidiga morgnar: Jag är så himla trött och sur på morgonen, och det känns helt värdelöst att gå upp tidigt.

Blondering: Egentligen är det ju både bra och dåligt... Men jag måste tyvärr dissa, för att sedan i somras har jag blonderat mig regelbundet, och det har lett till att jag har tappat jättemycket hår, så mycket att folk tror att jag har klippt mig. Och det växer ju så segt!


Kommentarer
Postat av: Angelique

Haha ja :) Det är verkligen en hatkärlek till blondering.

2010-05-20 @ 00:33:41
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: nella

Haha blondering stämmer faktiskt inte.. Man måste ta hand om sitt hår emelie (a :D

2010-05-25 @ 16:46:21
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0