Have you seen my new leather jacket?

Jag har varit för lat för att uppdatera... Men iallafall, fredagen blev lyckad, mycket kul! Är ett par strumpor fattigare nu också, hahaha! Vi körde kortspelet där jag under första omgången blev offret. Ojojoj vad dom försökte att supa ner mig. Iallafall Lisa och Jassö, dom andra var som tur var snälla! ;D Thank u allihop för kvällen jag hade roligt som fan!

Och förresten så har jag glömt att visa er min nya jacka som jag fick i onsdags. Blev som en liten surprise när pappa kom och hämtade oss och så hade han med sig en skinnjacka! Tackar och bockar. Men tyvärr så har jag så breda axlar att den sitter lite för tajt runt axlarna. Va ska man göra, det går ju knappast att förminska dom på nåt sätt! Men fin som den är så behåller jag den ändå. Det va ju faktiskt pappas egna lilla ide, och då känns det inte snällt att slänga eller ge bort den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0