Skumma drömmar

Inatt har jag sovit jättemycket och också drömt mycket! Massor med drömmar blev det iallafall haha! I första drömmen va jag på nån strand fast det regna och blåste ute och jag skulle gå hem så såg jag Slash! Blev hur glad som helst och gick fram och började prata med honom och frågade efter autograf, kort och sånt. Sen när jag skulle gå så sa jag "Have a nice day!" och gick nöjd därifrån. Nästa dröm va jag på en fest, och plötsligt gick alla ut förutom jag och killen som va kvar och vi la oss på nån skum soffa och började strula? Lol! Sen helt plötsligt sa jag "Nej, nu räcker det, jag måste dra. Vi ses kanske nån gång i framtiden" Så jag lämnade honom där och drog, sen va den drömmen slut. Nästa dröm träffade jag på Axl Rose, och nån minut senare hade han dragit med sig hela bandet och plötsligt va det en massa andra galna fans som ville se dom. Alla va så jävla galna att vi fick stå i typ en stor bur eller nåt! Så där stod jag bland alla och hälsade på bandet och snackade med dom förutom Izzy och Duff som va för långt bort från där vi va. I dröm nummer 3 så hade jag varit på semester nånstans (dock vet jag inte var) och skulle dra hem. Så jag gick mot typ ett hotell, och så stod det två tjejer där som började kaxa med mig. Jag tappade humöret och började slåss med dom, hur länge som helst! Jag kom aldrig hem, utan va kvar där och slogs med bitcharna. Nästa dröm så hade jag kommit hem från semestern och när jag gick in i mitt rum så hade det förvandlats till ett spökrum så man kunde inte längre bo där. I sista drömmen va jag i skolan på en balkong med mina kompisar och hade jättetrevligt, en av mina kompisar sålde en cigg till mig för 11 spänn, och när jag hade köpt den råkade jag bryta av den! Då skrattade en av mina gamla killkompisar åt mig och sa att jag va klantig som fan som inte ens kunde låta en cigg va hel haha!
Sjuka drömmar ellerhur? Fast den där med Slash och resten av bandet blev jag fan besviken på! Skulle ju bli hur sjukt lycklig som helst om jag fick träffa dom en dag på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0