Tjaaaaaaaa

Tjenare
Min dag har varit rätt awesome. Men ni känner mig, jag är inte bra på att förklara detaljrikt, därför drar jag igenom allt lite snabbt. Jag va tvungen att gå upp 9 för jag skulle till skolan och prata med syon. Sen efter det ringde Yasmine och vi drog till Österleden och träffade Ando och Jonte! Efter det bar det av till stan där vi träffade CariN, nice som fan! Sen kom jag hem och kokade ägg eftersom det inte finns nåt annat att äta atm :( Men jag är på sjukt bra humör! Kanske för att jag träffade alla mina saknade vänner idag! Finns ju inget bättre än att träffa folk man saknat. Men nu när jag har käkat upp alla ägg ska jag gå upp och sola, för jag har faktiskt dragit fram solariet, som jag inte har solat i på 3 år. Men det funkar lika bra ändå! (Y)


Såhär happy är jag just nu!


Kommentarer
Postat av: yasmine

sjukt kul fkts bög =D

får vi allt ta och göra om ya000000oo0o0

2010-10-04 @ 22:13:46
URL: http://www.yasmiine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0