Sista natten med gänget

En film som jag tycker att ni ska se är "Sista natten med gänget" eller "American graffiti" som den heter med originaltitel. Den handlar om ett gäng tonåringar som ska spendera sista natten tillsammans efter studentexamen  med varandra innan dom ger sig ut i livet och ska plugga vidare. Filmen är inspelad 1973, men det ska föreställas att vara 1962 vilket innebär mycket snygga bilar och bra gammal musik! Den blev oscarsnominerad i flera kategorier bland annat som bästa film. Och John Milner som spelas av Paul le Mat är ju bara för snygg i filmen!
Och vet ni en sak? Jag har faktiskt träffat honom! Och tjejerna som spelade Laurie och Debbie också, förra året på Elmia. Har signerade kort!





Paul le Mat som John Milner. Visst va han snygg?


Och här förra året när jag träffade honom signerar han bilden som jag ska få!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0